Klantcontactcentrum (KCC) van Meander in het zonnetje gezet
Op maandag 11 november hebben we de medewerkers van het klantcontactcentrum (KCC) van Meander Medisch Centrum in het zonnetje gezet. Huisarts Judith van der Valk overhandigde namens Huisartsen Eemland een mand vol fruit en zoetigheid.
Judith:
De huisartsen waarderen de bereikbaarheid en medewerking van alle medewerkers van de telefooncentrale enorm. We worden altijd zeer vriendelijkheid te woord gestaan en goed geholpen. Daar willen we alle medewerkers graag heel hartelijk voor bedanken!
De medewerkers waren blij verrast en genoten van alle complimenten, aandacht en lekkers. Meander kan de mooie woorden van Judith alleen maar onderschrijven – we staan trots achter ons KCC-team!
Op een gemiddelde maandag beantwoordt het KCC zo’n 5.500 telefoontjes van patiënten en huisartsen. Voor huisartsen is er een apart nummer (8701) dat met voorrang wordt opgenomen. Het KCC verbindt de huisartsen door met de juiste afdeling en/of arts binnen Meander.
Op de foto van links naar rechts: Judith, Boy, Irene, Hans, Alie, Jeannette, Monique, Marieke, Anja (vooraan)
Op de foto: Hans, Hans is een bekende naam (en stem) voor veel huisartsen.