Compliment of niet tevreden

Onze medewerkers doen er alles aan om patiënten en andere bezoekers van de huisartsenspoedpost zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Of misschien heb je juist een compliment.

Als dat zo is, dan horen wij dat graag. Wij vinden het belangrijk om naar jouw ervaring te luisteren. Dat helpt om onze dienstverlening waar dat kan te verbeteren. Fijn als je je ervaring met ons wilt delen!

Compliment of niet tevreden? Geef het aan ons door

U kunt op verschillende manieren laten weten wat u van ons vindt. Bespreek uw ervaring met één van onze medewerkers of vul het online formulier in via de link hieronder.

Naar het formulier 

Wilt u graag eerst telefonisch overleggen met onze klachtenfunctionaris, stuur dan een e-mail naar info@huisartseneemland.nl. Vermeld hierin uw naam, uw telefoonnummer en verzoek dat de klachtenfunctionaris telefonisch contact met u opneemt. De klachtenfunctionaris neemt dan binnen vijf werkdagen contact met u op.

U kunt ook een brief sturen (geen postzegel nodig) naar:

Huisartsen Eemland t.a.v. klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 7061
3800 TB Amersfoort 

Klachtenregeling

In onze klachtenregeling leest u hoe wij omgaan met klachten. Meldt u een klacht bij ons, dan wordt dit altijd vertrouwelijk behandeld volgens de geldende wet- en regelgeving.

Er is een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kan voor u bemiddelen, samen met u naar een oplossing zoeken voor de klacht en u adviseren over de stappen die u kunt nemen.

Andere mogelijkheden

Als je er ook na bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kun je je wenden tot de geschilleninstantie. Huisartsenspoedpost Eemland is aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).

Je kunt contact opnemen met de SKGE:

  • Telefonisch: 088 0229100
  • Per brief: SKGE Postbus 8018; 5601 KA Eindhoven
  • Website: skge.nl