$afzenderNaam, huisarts AGB Code: $afzenderAgbCode $praktijkNaam $praktijkStraat $praktijkHuisnummer $praktijkPostcode $praktijkWoonplaats Tel:$praktijkTelefoon $relatieNaam $relatieStraat $relatieHuisnummer $relatiePostcode $relatieWoonplaats $praktijkWoonplaats, $datumVandaag Betreft: Overdracht $patientNaam, geb.datum: $patientGeboortedatum, verzekering: $patientVerzekeringsInstantie ($patientVerzekeringUzovi) $patientVerzekerdeNummer $patientStraat $patientHuisnummer $patientPostcode $patientWoonplaats Telefoon: $patientTelefoon1, Mobiel: $patientTelefoon2 Wensen patiënt t.a.v. levenseinde en met de patiënt afgesproken beleid wel/niet ziekenhuisopname, wel/niet reanimatie, wel/niet doorgaan met medicatie Gegevens arts: $afzenderNaam 1. Bereikbaar op nr: Beschikbaarheid buiten praktijkuren (één antwoord mogelijk) Ik draag deze zorg volledig over aan de HAP en wil hierover in NAW niet gebeld worden Ik draag deze zorg over aan de HAP en ben zo nodig door de HAP bereikbaar voor overleg Ik draag deze zorg gedeeltelijk over aan de HAP, ik ben bereikbaar voor overleg via bovenstaand telefoonnummer en waar nodig beschikbaar om zelf visites te doen (als patiënt en dienstdoende arts dat wenselijk vinden). Ik doe de zorg zelf, de patiënt heeft mijn directe nummer, als de patiënt belt wordt altijd contact met mij opgenomen en neem ik contact op met de patiënt of kom direct in actie. Alleen als ik niet bereikbaar ben vraag ik de HAP de zorg over te nemen. Bereikbaarheid buiten praktijkuren (meerdere antwoorden mogelijk) Op werkdagen, in de avond bereikbaar Op werkdagen, in de nacht bereikbaar In het weekend, overdag bereikbaar In het weekend, in de avond bereikbaar In het weekend, in de nacht bereikbaar Op feestdagen bereikbaar (voor dagdelen zie hierboven) Ik ben 24/7 bereikbaar Patiënt is bekend bij: 1.Ziekenhuis 2.Specialist 3.Eventuele afspraken met specialist over beleid en consultatie door de specialist