Medewerker IT werkplekbeheer – functioneel beheer

Ben jij een teamspeler die makkelijk contact legt met collega’s en leveranciers en werk jij graag mee aan de ontwikkeling van een gestructureerde organisatie? Draai jij je hand niet om voor vernieuwingen op het gebied van ICT en weet jij administratieve processen te optimaliseren? Zijn ‘accuratesse’, ‘gestructureerd’, ‘proactief’ en ‘oplossingsgericht’ begrippen die bij jou passen?

Dan zoeken wij jou!

‪Als medewerker IT werkplekbeheer – functioneel beheer bij Huisartsen Eemland BV werk je in een innovatieve en dynamische zorgonderneming gevestigd in Amersfoort. Wij zijn een jonge huisartsenorganisatie in de regio Eemland met bijna 100 medewerkers in dienst waar 180 huisartsen het eerste aanspreekpunt zijn voor ruim 350.000 inwoners en het centrale aanspreekpunt tussen de huisartsen en onze ketenpartners. Wij ontwikkelen zorgprogramma’s, exploiteren de huisartsenpost, faciliteren de huisartsenpraktijken, geven nascholingen en hebben nog heel veel meer plannen voor de toekomst. Check onze website voor meer informatie: www.huisartseneemland.nl.

De functie

Als medewerker IT werkplekbeheer – functioneel beheer vorm je samen met je collega’s projectmedewerkers de afdeling Support. Vanwege de snelle groei en professionaliseringsslag van de organisatie, is dit enthousiaste team op zoek naar versterking! Als medewerker IT werkplekbeheer – functioneel beheer werk je nauw samen met de supportafdeling en de Security Officer.

Taken en verantwoordelijkheden

Als medewerker IT werkplekbeheer – functioneel beheer ben je o.a. verantwoordelijk voor:

Beheer:

  • Office 365, gebruikersbeheer en functioneel beheer;
  • Het beheer van Mobile device management (Intune);
  • Het inrichten en beheren van alle werkplekken;
  • Het beheer van de ICT-middelen;
  • Het opstellen van gebruikershandleidingen en functionele beschrijvingen;
  • Het vertalen van gebruikerswensen naar nieuwe functionaliteiten;
  • Het gereedmaken en beheer van PC’s, MS Office producten, hard- en software op basis van gebruikerswensen en beleid.

Support:

  • Ondersteuning bij uiteenlopende IT-gerelateerde zaken;
  • Je inzet op de supportafdeling door te ondersteunen bij beantwoorden van telefoon en mail;
  • Technische ondersteuning bij projecten;
  • Het ondersteunen van projectmedewerkers door het realiseren van rapportages (Excel);
  • Het ondersteunen van je collega’s door het efficiënt inrichten van processen middels Power Automate.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal MBO+ werk- en denkniveau met een relevante opleiding op IT-gebied;
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt kennis van Microsoft Exchange, Microsoft SharePoint, Powershell, Office 365, Azure AD en Windows (server en desktop);
  • Je bent op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen in je vakgebied;
  • Je hebt kennis van verschillende hardware (PC’s, printers etc.) en besturingssystemen;
  • Je bent ordelijk en weet hoe een administratie systematisch uit te voeren;
  • Je hebt een proactieve, oplossingsgerichte houding;
  • Je gaat integer en betrouwbaar om met vertrouwelijke gegevens.

Aanbod

Je komt te werken in een prettige werksfeer met gedreven en gemotiveerde collega’s en een werkomgeving waarin persoonlijke inbreng en initiatieven nodig zijn en op prijs gesteld worden. Er wordt hard gewerkt maar ook zeker veel plezier gemaakt!

Wij bieden je een uitdagende functie voor 24 – 32 uur per week met als gewenste startdatum 1 november 2021. Deels thuiswerken is ook na de coronaperiode bespreekbaar. De functie wordt afhankelijk van jouw ervaring bij de aanvang, gewaardeerd in schaal 6 conform het FWHZ (Euro 2.706 – Euro 3.695 per maand o.b.v. een fulltime dienstverband van 38 uur per week). Naast de uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals de eindejaarsuitkering en een thuiswerkvergoeding, is er aandacht voor scholing en persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden een aanstelling voor één jaar met de intentie om daarna te verlengen naar een vaste aanstelling.

Solliciteren

Ben je enthousiast geworden? Dan ontvangen wij graag voor 15 september a.s. jouw motivatie en CV via HR@huisartseneemland.nl, ter attentie van P&O. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jitte van Soest of José van Unen, P&O Adviseurs ‪via telefoonnummer 085-77 33 144.

De (online) sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in week 38.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.