Functioneel beheerder digitale werkplek M365

Ben jij een service gerichte teamspeler die makkelijk contact legt met collega’s en leveranciers? Werk jij graag mee aan de ontwikkeling van een groeiende zorg organisatie?  Zijn ‘accuratesse’, ‘proactief’ en ‘oplossingsgericht’ begrippen die bij jou passen? Word jij enthousiast van het helpen bij vernieuwingen op het gebied van ICT en wil je jezelf nog verder ontwikkelen in een afwisselende functie?

Dan zoeken wij jou!

Als Functioneel beheerder digitale werkplek M365 bij Huisartsen Eemland BV werk je in een innovatieve en dynamische zorgonderneming gevestigd in Amersfoort. Wij zijn een jonge huisartsenorganisatie in de regio Eemland met bijna 100 medewerkers in dienst waar 180 huisartsen het eerste aanspreekpunt zijn voor ruim 370.000 inwoners en het centrale aanspreekpunt tussen de huisartsen en onze ketenpartners. Wij ontwikkelen zorgprogramma’s, exploiteren de huisartsenpost, faciliteren de huisartsenpraktijken, geven nascholingen en hebben nog heel veel meer plannen voor de toekomst. Check onze website voor meer informatie: www.huisartseneemland.nl.

De functie

Als Functioneel beheerder digitale werkplek M365 werk je in de supportafdeling, nauw samen met projectmedewerkers, de Security Officer en de Informatiemanager. Vanwege de snelle groei en professionaliseringsslag van de organisatie, is dit enthousiaste team op zoek naar versterking! Je bent hands-on bezig met het optimaliseren van processen en contact houden met de leverancier. Daarnaast is er veel ruimte om meer te leren en je verder te ontwikkelen bijvoorbeeld door Microsoft learn of andere cursussen. We zoeken iemand die wil groeien, met ons meedenkt en vernieuwd.

Taken en verantwoordelijkheden

Als Functioneel beheerder digitale werkplek M365 ben je o.a. verantwoordelijk voor:

Beheer:

  • Microsoft 365, gebruikersbeheer en functioneel beheer i.s.m. de leverancier;
  • Het beheer van ICT-middelen i.s.m. de leverancier;
  • Het opstellen van gebruikershandleidingen en functionele beschrijvingen;
  • Beheren van SharePoint en Teams;
  • Het vertalen van gebruikerswensen naar nieuwe functionaliteiten;
  • Afstemming met leverancier over gereed te maken ICT-middelen.

Support:

  • Ondersteuning bij uiteenlopende IT gerelateerde zaken rondom M365 en werkplekken;
  • Je inzet op supportafdeling door te ondersteunen bij telefoon en mail te beantwoorden;
  • Technische ondersteuning bij projecten;
  • Het ondersteunen bij projectmedewerkers door het realiseren van rapportages.

Optimalisatie:

  • Inrichten van efficiënte processen middels het Power platform van Microsoft. Hierbij is er veel ruimte om dit platform beter te leren kennen binnen je functie.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau met een relevante opleiding op IT-gebied;
  • Bij voorkeur minimaal 1 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt kennis van het Microsoft 365 platform (o.a. Exchange, SharePoint, Office 365, Azure AD en Windows);
  • Je bent op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen in je vakgebied;
  • Je hebt kennis van verschillende hardware (Pc’s, printers etc.) en besturingssystemen;
  • Je bent ordelijk en weet hoe een administratie systematisch uit te voeren;
  • Je hebt een proactieve, oplossingsgerichte houding en bent servicegericht;
  • Je gaat integer en betrouwbaar om met vertrouwelijke gegevens.

Aanbod

Je komt te werken in een dynamische zorg organisatie die aan het groeien is met gedreven en gemotiveerde collega’s. Je vindt een werkomgeving waarin persoonlijke inbreng en initiatieven nodig zijn en op prijs gesteld wordt. Er wordt hard gewerkt maar ook zeker veel plezier gemaakt!

Wij bieden je een uitdagende functie voor 16 – 32 uur per week met een flexibele startdatum tussen 1 september en 1 november 2022. Je kunt werken op ons nieuwe kantoor (incl. dakterras) en in overleg ook thuis. De functie wordt afhankelijk van jouw ervaring bij de aanvang, gewaardeerd in schaal 6 conform het FWHZ (Euro 2.788 – Euro 3.806 per maand o.b.v. een fulltime dienstverband van 38 uur per week). Naast de uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals de eindejaarsuitkering en een thuiswerkvergoeding, is er aandacht voor scholing en persoonlijke ontwikkeling. Wij bieden een aanstelling voor één jaar met de intentie om daarna te verlengen naar een vaste aanstelling.

Solliciteren

Ben je enthousiast geworden? Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en CV  via HR@huisartseneemland.nl, ter attentie van P&O. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Joyce van Ee (informatiemanager) of Eline Katsma (projectleider M365), ‪via telefoonnummer 085 77 33 144.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.