Assistent Controller / Salarisadministrateur AFAS Profit

Ben jij een teamspeler die makkelijk contact legt met collega’s en leveranciers? Werk jij graag mee aan de ontwikkeling van een gestructureerde financiële afdeling? Draai jij je hand niet om voor vernieuwingen en weet jij administratieve processen te optimaliseren? Zijn ‘accuratesse’, ‘gestructureerd’, ‘proactief’ en ‘oplossingsgericht’ begrippen die bij jou passen?
Dan nodigen wij je hierbij graag uit voor een kennismakingsgesprek!

Waar kom je te werken?
Huisartsen Eemland (HE) is de regionale huisartsenorganisatie voor de regio Eemland en omstreken. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Amersfoort. Onze organisatie ondersteunt de huisartsen in de regio op het gebied van chronische zorg, spoedzorg en netwerkontwikkeling. Verder ontwikkelen we samen met de huisartsen innovatieve producten die bijdragen aan goede patiëntenzorg en het werkplezier van de zorgprofessionals. Er zijn ruim 180 huisartsen en bijna 140 medewerkers aan onze organisatie verbonden. Huisartsen Eemland biedt een hybride werkomgeving aan, waarbij voor 50% op kantoor en 50% thuisgewerkt wordt. Voor meer informatie zie: www.huisartseneemland.nl.

De functie‬‪‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
Als Assistent Controller bij Huisartsen Eemland BV werk je in een innovatieve en dynamische zorgonderneming gevestigd in Amersfoort. Wij ontwikkelen zorgprogramma’s, exploiteren de huisartsenpost, faciliteren de huisartsenpraktijken, geven nascholingen en hebben nog heel veel meer plannen voor de toekomst.

De Manager Finance & Control vormt samen met de Financial Controller, Assistent Controller en de Financiële Medewerker de afdeling Finance. Vanwege de snelle groei en professionaliseringsslag van de organisatie, is dit enthousiaste team op zoek naar versterking!

Als Assistent Controller/Salarisadministrateur AFAS Profit heb je een afwisselende functie waarin je:

  • Onderdeel bent van het projectteam wat de overstap naar AFAS HRM voorbereidt.
  • De maandelijkse salarisadministratie verwerkt in AFAS Profit na implementatie.
  • Samen met de huidige Assistent Controller verantwoordelijk bent voor:
    • controle op transactionele werkzaamheden;
    • opstellen balans-specificaties;
    • voorbereidende werkzaamheden m.b.t. de dossiers voor de accountantscontrole;
    • belastingaangiftes;
    • voorbereidende en controlerende werkzaamheden in het declaratieproces;
    • uitvoeren reversed-billing zorginkoop.

Wat breng je mee?
Mocht je je niet in de volledige onderstaande vereisten herkennen, maar ben je bereid om nieuwe dingen te leren dan nodigen we zeker ook uit om te solliciteren.

  • ‬Je hebt minimaal mbo+/ hbo- werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding op financieel administratief gebied.
  • Minimaal 2-3 jaar relevante werkervaring.
  • Een praktijkdiploma loonadministratie of bereid om de opleiding te volgen.
  • Aantoonbare affiniteit met geautomatiseerde (boekhoud)systemen.
  • Affiniteit met cijfers en een gedegen kennis van Excel.
  • Actuele kennis van Microsoft Office 365 is een pre, met name van Teams en Outlook.
  • Ervaring met salarisadministratie.
  • Je hebt bij voorkeur kennis van AFAS Profit/HRM of bereid om relevante cursussen te volgen.
  • Je werkt accuraat, gestructureerd, zelfstandig en kan goed samenwerken.
  • Je hebt een proactieve, oplossingsgerichte houding.

Aanbod
Wij bieden een uitdagende functie in een organisatie die volop in ontwikkeling is voor 24-32 uur per week, waarop de cao Huisartsenzorg van toepassing is. Inschaling vindt plaats conform de FWHZ in schaal 7 (€ 3.331,- en maximaal € 4.380, – per maand o.b.v. 38 uur). Aanstelling vindt plaats voor één jaar met de intentie om te verlengen naar een vaste aanstelling.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jouke Donselaar, Manager Finance en Control, via 085 7733 144.

Je sollicitatiebrief met cv kun je sturen naar: hr@huisartseneemland.nl.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬