Administratief medewerker 28-32 uur p/wk

Ben jij goed met taal, ben je vaardig met (nieuwe) digitale media en heb je affiniteit met de huisartsenzorg? Dan word jij misschien wel onze nieuwe administratief medewerker op de communicatieafdeling !

Waar kom je te werken?
Huisartsen Eemland is de regionale huisartsenorganisatie voor de regio Eemland en omstreken. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Amersfoort. Wij zijn een organisatie die de huisartsen ondersteunt met zorgprogramma’s voor chronische zorg, ouderen en de (Jeugd)GGZ. We ontwikkelen daarnaast samen met de huisartsen innovatieve producten die bijdragen aan goede patiëntenzorg en het werkplezier van de zorgprofessionals. De huisartsenpost Amersfoort, waar veel van onze collega’s werken, is een belangrijke werkmaatschappij van onze organisatie. Er zijn ruim 180 huisartsen en bijna 140 medewerkers aan onze organisatie verbonden.

Als communicatiemedewerker werk jij samen met twee collega’s en lever jij een bijdrage aan interne communicatie naar onze huisartsen en medewerkers en externe communicatie via diverse media. Daarnaast organiseer je evenementen en bied je ondersteuning bij diverse projecten.

Je werkdagen en -tijden zijn flexibel. Thuiswerken behoort nu en in de toekomst tot de mogelijkheden. Ervaring in de (huisartsen)zorg is een pre.

Jouw werkzaamheden
Als administratief medewerker ga je onder andere de volgende werkzaamheden oppakken:

  • Berichten opstellen, redigeren en plaatsen voor interne en externe communicatie (website, app, sociale media, mailings);
  • (Digitale) nieuwsbrieven samenstellen;
  • Toezien op de juiste toepassing van onze huisstijl;
  • Bijdragen aan de voorbereiding, organisatie en uitvoering van in- en externe evenementen van de organisatie;
  • Ondersteuning bieden bij interne projecten;
  • Ontwikkelen van visuele communicatie-uitingen (posters, folders, foto- en videomateriaal, sociale mediacontent, etc.) met derden, maar je draait er ook je hand niet voor om zelf aan de slag te gaan;
  • Zorgdragen voor het actueel houden en beheren van het algemeen presentatiemateriaal (video, film, foto’s e.d.);
  • Bijhouden van de communicatie-inbox met uiteenlopende vraagstukken;
  • Proactief input genereren voor sociale media.

Wat breng jij mee?

  • Minimaal MBO-niveau (op het gebied van communicatie);
  • En/of minimaal 2 jaar werkervaring in een ondersteunende, administratieve functie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring en affiniteit met nieuwe media;
  • Ervaring met CRM- en CMS-systemen;
  • Ervaring met grafische vormgeving en het Microsoft 365-pakket is een pre;
  • Ervaring, dan wel affiniteit met de huisartsenzorg is een pre.

Ben je daarnaast een gestructureerde werker die goed kan prioriteren en kun je snel schakelen tussen diverse projecten, doelgroepen en werkzaamheden? Dan komen wij graag met je in contact.

Ons aanbod
Wij bieden een afwisselende functie in een organisatie die volop in ontwikkeling is. We gaan in beginsel een contract aan voor bepaalde tijd waarop de CAO Huisartsenzorg van toepassing is. Inschaling vindt plaats conform de FWHZ in schaal 5 (€ 2.403 tot € 3.321 per maand o.b.v. 38 uur) afhankelijk van mate van senioriteit, kennis en ervaring.
Een overeenkomst van opdracht als zelfstandige is tevens bespreekbaar.

Je motivatie met cv kun je sturen ter attentie van de P&O afdeling via HR@huisartseneemland.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Anneke van ’t Land, communicatiemedewerker via a.vantland@huisartseneemland.nl of T: 085 7733 144.